Burcu Güneş Bir Lokma Sevda Şarkı Sözü

Burcu Güneş Bir Lokma Sevda Şarkı Sözü
Eflatun Burcu Güneş Bir Lokma Sevda Şarkı Sözü
Burcu Güneş:

 

Sen geleceksin diye kimseyi almadım hayatıma
Gerçeği sorarsan alamadım aslında
Eflatun:
Sen düşeceksin diye olur olmaz uykularıma
Unuttum gündüzü yaşadım hep rüyalarda
Burcu Güneş:
Senin bir sesin çığlıktır bana

Bir nefesin olur fırtına

Eflatun:
Bir anlık gülüşün sonsuzluktur bana
Sesin hala kulağımda
Burcu Güneş:
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Aklımdan geçmedi inan başka sevda
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Kalbimden geçmedi inan bir lokma sevda
Eflatun:
Sen geleceksin diye kimseyi almadım hayatıma
Gerçeği sorarsan alamadım aslında
Burcu Güneş:
Sen düşeceksin diye olur olmaz uykularıma
Unuttum gündüzü yaşadım hep rüyalarda
Eflatun:
Senin bir sesin çığlıktır bana
Bir nefesin olur fırtına
Burcu Güneş:
Bir anlık gülüşün sonsuzluktur bana
Sesin hala kulağımda
Burcu Güneş – Eflatun:
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Aklımdan geçmedi inan başka sevda
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Kalbimden geçmedi inan bir lokma sevda
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Aklımdan geçmedi inan başka sevda
Sen yokken yanımda denedim ah defalarca
Kalbimden geçmedi inan bir lokma sevda
Söz – Müzik: Eflatun – Erdem Uyanık Editörlük

Kaynak :sendeyim.com/sarki-sozleri/burcu-gunes/bir-lokma-sevda-sarki-sozu

BURCU GÜNEŞ – BIR LOKMA SEVDA ŞARKI SÖZÜ

Bir Cevap Yazın

