Murat Başaran Alev Alev Şarkı Sözü

Murat Başaran Alev Alev Şarkı Sözü

Kuş beyinli densiz, şimdi uyu bensiz
Sarılıp yastığa teselli araman yersiz
Sanma ben mutluyum sanma huzurluyum
Kahretsin bu da huyum, bide böyle gururluyum
Alev alev alev alev gönlüm
Alev alev yanar sana
Alev alev alev alev yanar sana

Sevdim sevdim de anlamadın
Sevdim sevdim de anlamadın
Sevdim sevdim sevdim de anlamadın
Kuş beyinli densiz, şimdi uyu bensiz
Sarılıp yastığa teselli araman yersiz
Sanma ben mutluyum sanma huzurluyum
Kahretsin bu da huyum, bide böyle gururluyum
Alev alev alev alev gönlüm
Alev alev yanar sana
Alev alev alev alev yanar sana

Bir Cevap Yazın

