Burcu Güneş Sen Kaybı Şarkı Sözü

Burcu Güneş Sen Kaybı Şarkı Sözü
Aşkları döküldü kalbimin senden sonra
Saçları uçuştu yüreğimin
Aklımı gören olmadı bir daha
Aşkları döküldü kalbimin senden sonra
Saçları uçuştu yüreğimin  www.sendeyim.com
Aklımı gören olmadı bir daha
Bazı aşklar ölümsüzdür

Bazıları doğuştan fani
Bazı aşklar günahsızdır
Bazıları doğuştan cani
Bazı aşklar hükümsüzdür
Kaybolan sen ve ben gibi
O kadar kanıyorum, kanıyorum
Yine de yaranamıyorum sana
Sen kaybından ölüyorum, ölüyorum
O kadar bakıyorum, bakıyorum
Yine de görünemiyorum sana
Sen kaybından anlasana
Aşkları döküldü kalbimin senden sonra
Saçları uçuştu yüreğimin www.sendeyim.com
Aklımı gören olmadı bir daha
Bazı aşklar ölümsüzdür
Bazıları doğuştan fani
Bazı aşklar günahsızdır
Bazıları doğuştan cani
Bazı aşklar hükümsüzdür
Kaybolan sen ve ben gibi
O kadar kanıyorum, kanıyorum
Yine de yaranamıyorum sana
Sen kaybından ölüyorum, ölüyorum
O kadar bakıyorum, bakıyorum
Yine de görünemiyorum sana
Sen kaybından anlasana
O kadar kanıyorum, kanıyorum
Yine de yaranamıyorum sana
Sen kaybından ölüyorum, ölüyorum
O kadar bakıyorum, bakıyorum
Yine de görünemiyorum sana
Sen kaybından anlasana

Söz – Müzik: Eflatun – Erdem Uyanık Editörlük

Kaynak :sendeyim.com/sarki-sozleri/burcu-gunes/sen-kaybi-sarki-sozu

BURCU GÜNEŞ – SEN KAYBI ŞARKI SÖZÜ

Bir Cevap Yazın

