Kıraç Nursel Cennette Kavuşuruz Şarkı Sözü

Kıraç Nursel Cennette Kavuşuruz Şarkı Sözü
Kıraç:
İstemem ne altın ne de para
İstemem ne köşkler ne de saray
Nursel:
İstemem ne altın ne de para
İstemem ne köşkler ne de saray
Kıraç:
Bir kulübecik de yeter bana
Yeter ki seninle olalım yan yana
Nursel:

Bir kulübecik de yeter bana

Yeter ki seninle olalım yan yana

Kıraç – Nursel:
Sen gül olursun ben de koklarım
Bir kuş gibi koynumda saklarım
Bazen öper bazen de okşarım
Ellerimle tararım saçların
Sen gül olursun ben de koklarım
Bir kuş gibi koynumda saklarım
Bazen öper bazen de okşarım
Ellerimle tararım saçların
Nursel:
Haftalar, aylar, seneler geçer
Sen dede olursun ben de nine
Kıraç:
Haftalar, aylar, seneler geçer
Sen nine olursun ben de dede
Nursel:
Sen bir çiçek ben de bir kelebek
Cennette de kavuşuruz belki de
Kıraç:
Sen bir çiçek ben de bir kelebek
Cennette de buluşuruz belki de
Kıraç – Nursel:
Sen gül olursun ben de koklarım
Bir kuş gibi koynumda saklarım
Bazen öper bazen de okşarım
Ellerimle tararım saçların
Sen gül olursun ben de koklarım
Bir kuş gibi koynumda saklarım
Bazen öper bazen de okşarım
Ellerimle tararım saçların
Söz – Müzik: Seyfettin Şentuna

Kaynak :sendeyim.com/sarki-sozleri/kirac-nursel/cennette-kavusuruz-sarki-sozu

KIRAÇ NURSEL – CENNETTE KAVUŞURUZ ŞARKI SÖZÜ

Bir Cevap Yazın

