Semra San Sinan Akçıl Rahatsızlık Şarkı Sözü

Semra San Sinan Akçıl Rahatsızlık Şarkı Sözü
Allanamadım pullanamadım başaramadı kalbim
Ben bir başıma seni sevdim neyse derdim
Sen bir kaç aya beni aşktan deli ederdin ama
Allanamadım pullanamadım başaramadı kalbim oof
Tatlı bir söze ballanamadım artık sıkıldı kalbim
Yeter dimi kayıp zaman bu ne kadar haksızlık
Geçmez dimi kalıcı gibi sendeki rahatsızlık

Yeter dimi kayıp zaman bu ne kadar haksızlık

Geçmez dimi kalıcı gibi sendeki rahatsızlık
Sendeki rahatsızlık www.sendeyim.com
Ben bir başıma seni sevdim neyse derdim
Sen bir kaç aya beni aşktan deli ederdin ama
Allanamadım pullanamadım başaramadı kalbim oof
Tatlı bir söze ballanamadım artık sıkıldı kalbim
Yeter dimi kayıp zaman bu ne kadar haksızlık
Geçmez dimi kalıcı gibi sendeki rahatsızlık
Yeter dimi kayıp zaman bu ne kadar haksızlık
Geçmez demi kalıcı gibi sendeki rahatsızlık
Sendeki rahatsızlık    www.sendeyim.com
Rahat… Olma
Rahat… Olma
Rahat… Duyma… Rahatsızlık
Rahat… Olma
Rahat… Olma
Rahat… Duyma… Rahatsızlık
Yeter dimi kayıp zaman bu ne kadar haksızlık
Geçmez dimi kalıcı gibi sendeki rahatsızlık
Yeter dimi kayıp zaman bu ne kadar haksızlık
Geçmez demi kalıcı gibi sendeki rahatsızlık
Bendeki rahatsızlık…

Söz – Müzik: Sinan Akçıl

Kaynak :sendeyim.com/sarki-sozleri/semra-san-sinan-akcil/rahatsizlik-sarki-sozu

SEMRA SAN SINAN AKÇIL – RAHATSIZLIK ŞARKI SÖZÜ

Bir Cevap Yazın

