Gülşen Kendine Müslüman Şarkı Sözü

Gülşen Kendine Müslüman Şarkı Sözü

Felaketti kıyametti tam ortasından geçtim
Ziyafetti dudakların öptüm intihar ettim
Senin dar vaktine yalandan hakikatine
Gönlümle geldim  www.sendeyim.com
Bi baktım halime tükürdüm talihe
Tonla küfrettim
İnsafın kurusun be hey kendine Müslüman

Hasretimden öldüm artık
Gel unuttum de halt ettiysen
Dön bana her şeyi yakıp
İnsafın kurusun be hey kendine Müslüman
Hasretimden öldüm artık
Gel unuttum de halt ettiysen
Dön bana her şeyi yakıp
Felaketti kıyametti tam ortasından geçtim
Ziyafetti dudakların öptüm intihar ettim
Senin dar vaktine yalandan hakikatine
Gönlümle geldim www.sendeyim.com
Bi baktım halime tükürdüm talihe
Tonla küfrettim
İnsafın kurusun be hey kendine Müslüman
Hasretimden öldüm artık
Gel unuttum de halt ettiysen
Dön bana her şeyi yakıp
İnsafın kurusun be hey kendine Müslüman
Hasretimden öldüm artık
Gel unuttum de halt ettiysen
Dön bana her şeyi yakıp
İnsafın kurusun be hey kendine Müslüman
Hasretimden öldüm artık
Gel unuttum de halt ettiysen
Dön bana her şeyi yakıp
İnsafın kurusun be hey kendine Müslüman
Hasretimden öldüm artık
Gel unuttum de halt ettiysen
Dön bana her şeyi yakıp

 

Gülşen – Kendine Müslüman Şarkı Sözü

 

Gülşen Şarkı Sözleri

Bir Cevap Yazın

