Gülşen Yalanlar Çok Güzel Şarkı Sözü

Gülşen Yalanlar Çok Güzel Şarkı Sözü

Bulanık sularda bulmuştum seni
Kana kana içtim ben o sulardan
Sözlerinden tanırdım kaybetsem seni
Meğer sustuklarınmış sahici olan
Değerinden kaybetmez aşk o durumlarda
Aşkı aşk yapan budur düşerken uçurumlardan
Değerinden kaybetmez aşk o durumlarda

Aşkı aşk yapan budur düşerken uçurumlardan
Ah uçurumlardan www.sendeyim.com
Yalanlar çok güzel gerçekler çok çirkin
Çünkü her yalanda sen benimsin gerçekte ellerin
Yalanlar çok güzel gerçekler çok çirkin
Çünkü her yalanda sen benimsin gerçekte ellerin
Bulanık sularda bulmuştum seni
Kana kana içtim ben o sulardan
Sözlerinden tanırdım kaybetsem seni
Meğer sustuklarınmış sahici olan
Değerinden kaybetmez aşk o durumlarda
Aşkı aşk yapan budur düşerken uçurumlardan
Değerinden kaybetmez aşk o durumlarda
Aşkı aşk yapan budur düşerken uçurumlardan
Ah uçurumlardan  www.sendeyim.com
Yalanlar çok güzel gerçekler çok çirkin
Çünkü her yalanda sen benimsin gerçekte ellerin
Yalanlar çok güzel gerçekler çok çirkin
Çünkü her yalanda sen benimsin gerçekte ellerin
Ben saçımdan tırnağıma kadar büsbütün senin

 

 

Gülşen – Yalanlar Çok Güzel Şarkı Sözü

 

Gülşen Şarkı Sözleri

Bir Cevap Yazın

