Murat Kekilli Bugün Benimsin Şarkı Sözü

Murat Kekilli Bugün Benimsin Şarkı Sözü

Kapat kapıları dünya yüzüne
Bugün bana ait bugün benimsin
Yanıyor ellerim al ellerine
Bugün bana ait bugün benimsin

Öyle uzakta durma sokul yanıma
Dola kollarını sarıl boynuma
Bağlama saçlarını dağıt koynuma
Bugün bana ait bugün benimsin

Kapat kapıları dünya yüzüne
Bugün bana ait bugün benimsin

Yanıyor ellerim al ellerine
Bugün bana ait bugün benimsin

 

Öyle uzakta durma sokul yanıma
Dola kollarını sarıl boynuma
Bağlama saçlarını dağıt koynuma
Bugün bana ait bugün benimsin

Söz: Cavidan Balcı
Müzik: Murat Kekilli

Kaynak :sendeyim.com/sarki-sozleri/murat-kekilli/bugun-benimsin-sarki-sozu

Murat Kekilli – Bugün Benimsin Şarkı Sözü

 

Murat Kekilli Şarkı Sözleri

Bir Cevap Yazın

