Murat Kekilli Vaktim Yok Şarkı Sözü

Murat Kekilli Vaktim Yok Şarkı Sözü

Ya gitmeli hep beraber cennete
Ya çevirmeli dünyayı da cehenneme
Ya gitmeli hep beraber cennete
Ya çevirmeli dünyayı da cehenneme
Vaktim yok seni dönüştürmek için yeni bir şiire
Ya seni alıp kaçmalı dağlara ya dağları indirmeli kentlere
Ya da vaktim yok şeytan içimde bir yerlerde
Ya da vaktim yok şeytan içimde bir yerlerde

 

Ya gitmeli hep beraber cennete
Ya çevirmeli dünyayı da cehenneme
Ya gitmeli hep beraber cennete
Ya çevirmeli dünyayı da cehenneme
Vaktim yok seni dönüştürmek için yeni bir şiire
Ya seni alıp kaçmalı dağlara ya dağları indirmeli kentlere
Ya da vaktim yok şeytan içimde bir yerlerde http://www.sendeyim.com
Ya da vaktim yok şeytan içimde bir yerlerde

Söz: Mustafa Pijankaya
Müzik: Murat Kekilli

Kaynak :sendeyim.com/sarki-sozleri/murat-kekilli/vaktim-yok-sarki-sozu

Murat Kekilli – Vaktim Yok Şarkı Sözü

 

Murat Kekilli Şarkı Sözleri

Bir Cevap Yazın

