Ayça Varlıer Kalmamışsın Hiç Bana Şarkı Sözü

Ayça Varlıer – Kalmamışsın Hiç Bana Şarkı Sözü

Bak yine çıktım yola
Geliyorum bakıyorum
Kesik kesik soluyorum
Gidiyorum dönüyorum
Gülüyorum ağlıyorum
Yoksun bana sevgilim biliyorum
Anlatma boşuna kalmamışsın hiç bana
Odanda hayatında hiç yer yok bana

Bıraktığın yarı yolda biraz orda biraz burda
Kalmamışsın ama hiç bana
Bak yine çıktım karşına
Alışamam karışamam inan artık bağıramam
Yüzünde gözlerinde saçının her telinde
Yer yok bana sevgilim görüyorum
Anlatma boşuna kalmamışsın hiç bana
Odanda hayatında hiç yer yok bana
Bıraktığın yarı yolda biraz orda biraz burda
Kalmamışsın hiç bana
Yanındaki ılık yastığa
Baktıkça solduğum aynaya
Öpmüştün kırmızı ışıkta
Yürüyorum şimdi o yolda
Anlatma boşuna kalmamışsın hiç bana
Odanda hayatında hiç yer yok bana
Bıraktığın yarı yolda biraz orda biraz burda
Kalmamışsın hiç bana
Senden geriye ne hayal kaldı ne rüya
O pembe dünya kırık eksik bir hatıra
Bıraktın yarı yolda kuru soğuk boşluğunda
Hep öyle paramparça
Kalmamışım hiç sana…

 

Söz: Figen Şakacı
Müzik: Ayça Varlıer

Kaynak :sendeyim.com/sarki-sozleri/ayca-varlier/kalmamissin-hic-bana-sarki-sozu

Ayça Varlıer – Kalmamışsın Hiç Bana Şarkı Sözü

 

Ayça Varlıer Şarkı Sözleri

Bir Cevap Yazın

